OKirala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Enis bey ile ortak olarak farklı işlerdede yardımcı oluyoruz birbirimize zaten sorun bu değil biz dijital reklam ajansıyız 50 tane müşterinin sitesi var bizim için problem yok fakat müşteri sıkıştırıyor 3 gün oldu bir kaç saat değilki kötülemiyorum kesinlikle ama bizde sıkıştık kaldık
Neden kötülemeyesiniz hocam? Üç gündür kapalı kalan site için hala bir vaziyet alınmamış mı? Telefon hatları var ise arayıp konuşmaya çalıştınız mı?