Anladım hocam. Peki aktarım nasıl oluyor ? Yani insanlar size hesabınızı veriyor ve siz login olup ödeme mi yapıyorsunuz yoksa trx hesapları sabit siz oraya gönderip kişiden ilgili ödeme + 1 mi istiyorsunuz ? Ödemeyi önden mi alıyorsunuz ?
Hesap talep etmiyorum bana cüzdan adresi ve net gidecek miktarı iletiyorlar. (Bilmeyenler için fotoğraf ile detaylı anlatım yapiyorum) Bu şekilde işlemler yapılıyor ödeme ilk alınır ve daha sonra gönderim yapılır.
TRX cüzdan adresleri sabit olmaz 5SIM de.