Kazanç için yapmıyorum hocam. 1TL daha alma sebebim ise fee ücretini karşılaması. Ne zarar ne kazanç bu zamana kadarda öyle yaptım 😊
Anladım hocam. Peki aktarım nasıl oluyor ? Yani insanlar size hesabınızı veriyor ve siz login olup ödeme mi yapıyorsunuz yoksa trx hesapları sabit siz oraya gönderip kişiden ilgili ödeme + 1 mi istiyorsunuz ? Ödemeyi önden mi alıyorsunuz ?