Arkadaşlar Merhaba, yaklaşık 10 aydır odeawebi kullanıyorum gayet memnunum. Ancak son zamlarla birlikte aylık 420 tl oldu.

200 GB SSD Disk / 8 İşlemci / 16 GB Ram

Sizce devam etmeli miyim daha uygununu bulabilir miyim?