nasıl yani sirketin yok yada vergi vermiyorsun ama odeme aliyorsun oulemi bir sorun olmadi 11 yıldır? tam detaylandirirmisin hocam reca etsem
Aynen öyle hocam ama yukardaki arkadaşlarında söylediği gibi belki benimkisi şansada gelmiş olabilir orasını bilemyiorum.