didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben 11 yıldır normal bir şekilde hesaplarıma çekiyorum şuana kadar herhangi bir sorun yaşamadım. Sizde öyle yapın zaten öncesinde gereken uyarıyı yapıyorlar o zamanda vergi levhası çıkarttırırsın. Relax bir şekilde normal kendi hesabına çekimlerini yapabilirsin.
nasıl yani sirketin yok yada vergi vermiyorsun ama odeme aliyorsun oulemi bir sorun olmadi 11 yıldır? tam detaylandirirmisin hocam reca etsem