NovaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emir kipi kullanmak fazla etik değil, o hosting firması sizin kahrınızı bi yere kadar çeker bu tavırlarla.

Estağfurullah kimseye emir verdiğim yok. Hosting aldım diye şirketi de aldım saymıyorum. Sadece kaliteli ve kesintisiniz bir hizmet arıyorum.