Merhaba,
Bir süredir LGBT tam anamıyla destekleyen Instagram Ekibinin ülke değerlerimize ve dini değerlerimize ve seven vardır sevmeyen vardır bilemem ama Devlet başkanlarımıza nefret ve hakaret içeren şahısları doğrulaması ve arka çıkması sizce nekadar doğru ?
Bence cezalandırılmayı fazlasıyla hak ediyorlar :
Sizlere bu hesaplardan sadece birini paylaşacağım buyrun ;
Hesap ;
https://www.instagram.com/pixelhelper/
HİKAELERİ İNCELEYİNİZ
Ayrıca ; KABE Hakkındaki animasyonlu içerik ;
BAĞLANTI
Ne diyeceğimi bilemiyorum.
Öncelikle yazdıklarımın sadece şahsi fikirlerim olduğunun bilinmesini isterim. Bence vatan, millet, devlet sevgisi sosyal medya paylaşımları ile ölçülemez. Son 20 yıldır hiç oy vermediği iktidarı sırf onun dışındakiler istiyor diye katlanmak veya başkanını sevmek-hoşlanmak zorunda değildir kimse. Dini değerlerine dil uzatacak kişiler akıllarınca popüler olmaya çalışır, kendisine destek bulmaya çalışır. LGBT destekler veya desteklemez.
Tüm bu yukarıda yazdıklarım bence kocaman bir saçmalıktır. Hele bu teknoloji, bilim ve medeniyet çağında saçmalığın daniskasıdır.
Bizim asıl hedefimizin sosyal medyada saçmalayan insanların zırvalarına inanmayacak kadar akıllı ve eğitimli bir nesil yetiştirmek olması gerekir. Mesajınızdaki savunma tarzı maalesef tarihte kalmıştır. LGBT savundu, dinimize laf etti, devlet başkanına sövdü, bence cezalandırılmalı... Eeee bu insan birine zarar mı verdi? Kul hakkına mı girdi? Hırsız mı? Cani mi? Katil mi? Tecavüzcü mü?
İnsanları bu şekilde "şuna bakın" diyerek eleştirmek, bence cezalandırılmayı hak ediyorlar diye hüküm kurmak yerine bırakın size göre saçma olan paylaşımları içinde boğulsun.
Zira bu ülkenin gerçek kurucusuna her gün düzenli olarak söven, hakaret eden, her hareketinde her izini yok etmeye çalışan, sosyal medyada bunu çekinmeden açıkça dile getiren ama devletin bünyesinde olan, kadına, hayvana, emekçiye zerre değer vermeyen, her işinde rüşvet ve yandaşlık dönen bir sürü gerçek aşağılık insanlar varken kendi çapında sosyal medyada saçmalıklarıyla dikkat çekmeye çalışan hesaplar çok masum kalıyor.