Bu tarz yayın yapan hesapları çok da ciddiye almamak gerektiğini düşünüyorum, marjinallik ayağına çok saçma sapan şeylerle dahi dalga geçmişler. Yani bu hesabın savundukları şeyler adına ciddi ve ayağı yere basan hedeflerinin olduğunu düşünmüyorum.

Devlet büyüğü kavramına gelince; Bugün oy verdiğimiz, takip ettiğimiz mecliste gördüğümüz hiçbir siyasetçi (oy verdiklerim de buna dahil) devletin en yüksek makamlarında olsalar ya da o makamlara gelseler dahi benim gözümde şuan devlet büyüğü değildir, sadece bizim vekalet verdiğimiz bir devlet memurudur. Bu sebeple birinin Devlet büyüğü kavramını hak etmesi için bugün yaptıklarıyla iz bırakıp yıllar geçtiğinde dönüp geçmişe (yani bugünlere) baktığımızda adını anıyor olmamız lazım. 15 - 20 yıl önce olacak o kadar programını izleyip, Demirel'i, Ecevit'i, Çiller'i ve tüm bakanları bürokratları eniğin bir tarafına sokan parodileri izleyip katıla katıla gülüyorduk. Hatta o siyasetçilerin dahi izleyip güldüğü hatta teşekkür ettiklerine dair beyanları var. Bugün aynı şeyin kırıntısı yapılsa devlet büyüğümüze hakaret kapsamında değerlendiriliyor. Millet olarak biz mi küçüldük yoksa siyasetçilerin bir tarafı mı fazla havaya kalktı önce bunu sorgulamak lazım.