2006 dan beri pek çok forumda Admin ve Moderatör olarak bulundum çoğunun ismi de bu konuda.. Benim için bu olay bir meslek halinde.. Hatta isim vermeyeyim ama bu konuda bana ait olan bir siteyi de gördüm duygulandım.

Güzel zamanlardı; dostluk vardı, ranklarla gelen ufak mutluluklar vardı, sevgi- saygı vardı, konu açma yarışları vardı.. Daha gelmez o dönemler.. R10'da Coşkun Bey'in ve kurduğu ekibin sayesinde şuan bu gücünü yaşıyor.. Emeğine sağlık değerli insan..