Merhabalar sevgili r10 üyeleri
Konuyu çok uzatmak istemiyorum fakat yapmam gerekiyor. Ve Bunları yazmamın tek sebebi sadece işi becerebilecek arkadaşların yazmasını istiyorum
Ve öncesinde yaşamış olduğum şeylerden dolayı ödemeyi ilerleyişi gördükçe yapıcam kendi sunucunuza kurup izlememi sağlarsanız çalışma yapalım iş detaylıları PM ile verilecek
Özel bir script yazdırmak istiyorum 0 dan özel bir script herhangi bir yazılım üstünden editle olucak bir iş değil öyle olsa ben yapardım
Daha önce 4 defa maddi manevi kayıp yaşadım biri 1 ay süremi çalıp teslim etmedi biri 2k ücret aldı ortalıkdan kayboldu biri yine 2 ay a yakın zamanımı çalıp iade yaptı işi beceremedi en son seferde de 1500 TL d*landırılmış bulunmaktayım.