WooxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım ticari unvanda ne yazıyorsa o yazmak zorunda.Bizde geri dönüş bekliyoruz bakalım.Sadece sizden başvuru sonrasında belge talep ettiler mi ?
Ben başvuru yaptım herhangi bir belge talebi olmadı.
Belge talebi olmadı diye hatırlıyorum. Sadece isimden red yemiştim sanırım ilk etapta vergi levhasında yazan tam ünvanı yazınca kabul olmuştu