Ben bunları normalleştiremiyorum hocam yani kabullenemiyorum Tanrı gay mı diye başlık açacak kadar ezik bir kitleyi Instagram şirketi neden destekliyor onu anlamıyorum.
Neden Amerika'da yaşıyorsun? Ya da neden profilinde Amerika yazıyor.
Madem çok hassas milli değerlerin var, böyle hassas milli değerler olmayan bir ülkede neden yaşıyorsun?
Böyle hassas milli manevi değerleri olmayan bir sosyal medya sitesini neden kullanıyorsun?
Amerika'da sana ana avrat düz gidebilirler ve mahkemeye verirsen hakim sana gülüp geçer.
Amerika'da tehdit etmeyen, şiddet içermeyen hakaretler sert ifade özgürlüğü anlamına gelir.
Ve Amerikan yasalarına göre hareket eden bir sosyal medya sitesinden neden senin milli ve dini değerlerini korumasını bekliyorsun?
Adamlar İsa hakkında yazılanları sansürlemiyor, Vatikana oğlancı diyenleri engellemiyor senin Kabeni Peygamberini mi koruyacaklar?
Adamlar kendi hükümetleri hakkında, orduları hakkında en ağır filmleri çekiyorlar, en ağır sözleri beyan ediyorlar.
Adamlar kendi devlet başkanlarına Oscar töreninde kürsüden bırak laf sokmayı hakareti açıkça küfür ediyorlar senin devlet başkanını niye korusunlar?
Bir adam milli manevi değerler konusunda çok hassas ise İnstagrama hesap sormak yerine kendine hesap sormalı.
Ben para kazanmak için milli ve manevi değerlere saldıran bir siteyi şirketi neden kullanıyorum diye.
Kendi kültürünü uygulayan İnstagramda mı sorun var?
Yoksa milli manevi değerler konusunda yaygara koparan ama para kazanmak için milli manevi değerlerine saldırdığını iddia ettiği şirketi kullananda mı?