ozgurahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Hocam 365 ile birlikte Microsoft böyle durumları önlemek için artık tek pakette online olarak office sürümlerini çıkarmaya başladı.
Eski sürüm Office 2007 Pro Plus kullanmak isterseniz kurulum ve lisanslı key dosyası ile ücretsiz paylaşabilirim..
Eski sürüm ihtiyacım olsa, ben neden En günce sürümü kurayım hocam, mantıklı geliyor mu sana hiç?
Çaprazara Fonksiyonunu kullanamayacağım mesela, ne anladık?
Ek olarak,
" online olarak office sürümlerini " demişsiniz. Ben onu da denedim. office.com dan indirip, ama indirmiyor, ilerleme yapmıyor..