neden peki hocam?
aslinda 2-3 saat dedigime bakmayin 3 saatte bir 5 dk 10 dk goz atmak o da farz degil kontrol amaçlı dedim bir de en kötü ihtimalleri varsayarak konusuyorum. 4 kisilik ekibim vardi bazilari 2 pc ile çalışıyordu aylik toplam 4 kisi 50 k kazandığımız da oldu 10 k kazandığımız da, ancak konuya 6 ayda xxx.xxx kazanmis pasif gelir paylasmali miyim diye girmedim hocam. yine de yorumunuz fikriniz cin teşekkür ederim.
çok iyi kazandırıyor, Elektrik işinden ne kadar alıyorsunuz ki o işi bırakmayıp bu işi yapıyorsunuz