Dostum "medeni ülkelerde" normal kişiler için hakaret sayılan şeyler topluma mal olmuş siyasetçi ve sanatçı gibi kişiler için bu tarz şeyler eleştiri olarak görülür, hatta biri Baba Bush'a Fagg*t diye bağırmış sanırsam. Yani koskoca devlet liderleri bu tarz şeylerde kendini "mağdur" hissedip dava açmaz genellikle.
o zaman bende sana bi söveyimde medeni olayım