adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme nasıl olacak hocam, sahibinden sistemi gibimi, Bu sefer R10 sorumluluk alır ve uğraşır
Dolandırılmalarda
Sorumluluğu bedavaya almayacak ya