gdisanastronaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olursa işlemler daha da mobillesebilir ve diğer freelance siteleri de geride bırakıp tekellesebilir.
Ödeme nasıl olacak hocam, sahibinden sistemi gibimi, Bu sefer R10 sorumluluk alır ve uğraşır
Dolandırılmalarda