Freelance olarak çalışmaya ilk basladigimda 50.000 TL geri ödemesiz hibe için sertifika alıp başvuruda bulunmuştum. Şirket kurulumu, muhasebeci vs herşeyi tamamladim tekrar gittim. 5 bin veririz ama öncesinde ofis araç gereçleri vs. Ne varsa sen alacaksin ondan sonra veriyoruz denildi. Ofise 5 binlik ne alınabilir orası da ayrı tabi. Onları da aldim. Bu seferde mersis no kaydı istediler. O da bin küsur ücretli tabi. Sonra tövbe ettim versenizde almıyorum dedim. Merakimdan geriye kalan 45.000 TL'yi kimlere veriyorsunuz dedim. Personel alırsan ve performansın iyi olursa duruma göre veriyoruz dedi. Uzun lafın kısası 5 kuruş alamadım. İyiki de almamışım. Bölgeden bölgeye değişirmi bilemem ama benim yaşadıklarım bunlardi. Allah kolaylık versin.