Modal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Demir23; ahahaaha yorum çok iyiydi konuyu bende gördüm hocam ama müşterim için yapıyorum o gaza gelmiş anlaşılan
müşterin r10u takip ediyorsa hiç yapma o işi hocam sonra diyorlar ki " bu sitenin aynısını 300 liraya yapıyorlar "