Bildigim kadarıyla bunu göremezsin. ama girmelerini biraz da olsa zorlaştırabilirsin.
<body oncontextmenu="return false">
<script>
document.onkeydown = function(e) {
  if(event.keyCode == 123) {
     return false;
  }
  if(e.ctrlKey && e.shiftKey && e.keyCode == 'I'.charCodeAt(0)) {
     return false;
  }
  if(e.ctrlKey && e.shiftKey && e.keyCode == 'C'.charCodeAt(0)) {
     return false;
  }
  if(e.ctrlKey && e.shiftKey && e.keyCode == 'J'.charCodeAt(0)) {
     return false;
  }
  if(e.ctrlKey && e.keyCode == 'U'.charCodeAt(0)) {
     return false;
  }
}

document.addEventListener('contextmenu', function(e) {
  e.preventDefault();
});