15 yıldır r10dayım bu ve benzeri konular her yıl açılır... Yaranamadı gitti şu r10 hiç kimseye..
ALLAH razı olsun. En sonunda tanımadığımız bir kullanıcı bizim yerimize
doğru olanı yazdı..
Dönem dönem ticaret DÜNYADA ve ÜLKEMİZDE azalabilir, sorun çıkabilir bu normal bir durum.
Bu durumlar genelde tatillerde, okul ilk kapanış ve ilk açılış haftalarında, doğal afetlerde, sıcak havalarda, soğuk havalarda vb. her şeye göre de değişebilir
Davetiye sistemini zorlaştırdığımız zaman gerçekten aramızda olması gerekenler kayıt olamıyorlar.
Kolaylaştırılınca da çürük yumurtalar fazlalaşıyor bu konuda haklısınız fakat bunları elemek için uğraşmaya devam ediyoruz, bu konuda kimseye taviz vermiyoruz.
R10 Türkiye'nin en büyük freelance platformu arkadaşlar.
Burada yaşanılanlar real hayatımızda yaşanılanların yansıması gibi.
Ekonomi kötüleşirse burada da hissedilir. R10 ayrı bir dünya felan değil. Bizim ülkemizde web ve bilişim üzerinde ticaret yapan hizmet veren %90 ve üzeri şirketlerin kullanıcılarla buluştuğu bir yer.
17 yıldır buradayım
her ay R10 şöyle, R10 böyle diye konular açılıyor ve
17 yıldır R10 büyüye büyüye ilerliyor..
Bazı ART niyetli insanlar R10'u hep kötülemek isterler fakat dönüş dolaşıp geriye baktıklarında;
ilk öğrendiklerini burada pekiştirmişlerdir
ilk paralarını burada kazanmışlardır
en fazla müşterilerini burada bulmuşlardır
ilk ciddi network ve müşteri portföyünü buradan edinmişlerdir
Fakat onlar için hep R10 şöyle, böyle

her zaman işlerine yaradık, yaramaya devam ediyoruz fakat kimseye yaranamadık r10 olarak doğru dediniz..
Türkiye'de web üzerinden iş yapan, online işlerle uğraşan ve R10'a yolu düşmeyen kişilerin sayısı %1 bile değildir..
Ülkede her şey normal tek r10 mu anormal

R10.neti ayrı bir yer olarak düşünüyorsunuz galiba.
Ülkede ekonomi bozulursa r10.net'dede bozulur.
Ülkede hırsızlık artarsa r10.net'dede artar.
Buradaki insanlar ülkenin vatandaşları.

Bu kadar basit

%100 Doğru..