Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski dökük forumda da iyi sağlam ticaretler dönüyordu üstelik şimdiki kadar ölücü yoktu. Şimdi piyasa diplerde maalesef.
Benim kategorimde 5-6 reklam veren var. Bunun dışında onlarca normal ticari konusu olan rakip var. Fiyat olarak benim yapacağım işe 10'da 1 fiyat verenler var. Fakat ucuz iş yapanlar eninde sonunda kaybolacak ve kayboluyorlar da..

Vereceğim hizmeti ucuza 3 kişiye vereceğime, hakkettiğim ücreti verecek 1 kişiyle çalışmayı tercih ediyorum. 3 kişinin işiyle uğraşıp kaliteden ödün vereceğime, 1 kişinin işini hakkını vererek çalışmayı prensip edindim. Bu şekilde uzun vadede kalıcı müşterilerim ve iyi referanslarım oldu çok şükür.

Ucuz iş yapanlar günü kurtarır, ama eninde sonunda kaliteli hizmet verenler fark kalacaktır...