1 yıllık üye olarak ne ye göre bir karşılaştırma yaptın ve r10 eskisi gibi değil diyorsun bilmiyorum, fakat enflasyon, artan dolar kuru, iç ve dış siyaset bir çok şey Türkiye ekonomisini olumsuz etkiliyor. Dolayısıyla r10'da ki ticaretleri de etkilemesi çok doğal. Pazarda, çarşıda her yerde sıkıntı var.
15 Yıllık üyeyim, benim gibi bir çok eski üye r10'u Coşkun Bey r10'un tamamını almadan önce ve sonra olarak değerlendirecektir. Gerçekten r10 eskisi gibi değil, iyi ki de değil. İyi ki de gelişiyor sürekli...