Üzgünüm artık genelleme yapacak kadar çok var. Azınlığın ve iyiliğin, iyi niyetin asla kazanamayacağına bugün itibari ile inanmış bulunuyorum. Konuşursam şeytan tohumu olacağım için susuyorum
İnsanın kendini tanıması ne kadar güzel bir şey. Sayenizde çoğunluktan biri aramızdan ayrıldı...