şimdi böyle düşünebilirsiniz elbette
ama ileride lisans sorunu gündeme geldiginde "bu lisansları nasıl halledebiliriz" başlıklı konu açmanız gerekecek.
sadece bilginiz olsun istedim.
Peki öneriniz ne üstadım forumda para ile satış yapanlardan almayalımmı onlar lisans sorununda bize yazın dediler ama siz böyle diyince biraz korktum açıkcası.