proxyminee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda lisanssız şekilde istock ve shutter videolar forumda satanlar var onlardan alıyoruz şuan birşey olmuyorsa topluca benden önce yıllarca stock video satın almış birisinden topluca almaktan ozaman bir zarara uğratmaz gibime geliyor.
şimdi böyle düşünebilirsiniz elbette
ama ileride lisans sorunu gündeme geldiginde "bu lisansları nasıl halledebiliriz" başlıklı konu açmanız gerekecek.
sadece bilginiz olsun istedim.