Normalde gelen bütün kazancı faturalandırmalısınız. Takibe takılırsa elbette ceza yersiniz. Yurtdışına satışlarda güzel vergi muafiyetleri var. Genç girişimci şartlarını karşılıyorsanız ve elle tutulur bir kazanç varsa home ofis şirket açıp yurtdışı kazançlarınızı Yüzde 0 kdv ile faturalandırabilirsiniz. Genç girişimci olursanız 1 yıl bağkur ödemeyeceğiniz için oldukça avantajlı olur.
Bireysel satış yapılabiliyor.
Bir girişimci olarak sadece ufak bir bilgi vermek istedim , belki sizde unutmuş olabilirsiniz;
Devlet yıllık 25 bin tl kadar cirolarda vergi almıyor.Yasalarda bu mevcut..
Benim öngörüm şu ; Sonuçta arkadaşımız yeni açmış giderleri çoktur.Fazla masraf etmeden ilk başta işe başlasın , muhakki cirosu büyüdüğü zaman yine devlete geçer.En azından şuan denemesi gereken bir yol var ve tutmadığı durumda birde şirket masrafları çıkması üzücü olur..