Salimcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm verileri tek tek girmek çok uğraştırır acaba fabrikada cihazların elektriklerinin vs... çıktı alındığı bir sistem var mı?

Neden soruyorum?
Zamanında bir elektrik işi için ne kadar güç tüketimi yaptıklarını hesaplatmak amacıyla iş değerlendirmiştim. Adamların cihazları bayağı online'a veri yazıyor siliyordu ve anlık ne kadar harcadıklarını görebildikleri api endpointleri vardı. Günlük saatlik aylık yıllık tüm elektrik giderleri datalarına sahiplerdi. Bu sayede her türlü şeyi yaptılar. En mantıklısı bu zaten diğer türlü sizinkisi excel işi olur.
benim işim bu olduğu için uğraşmakta ve zamanda sıkıntı yok hocam