HOSTYONEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında tüm mantık "zaten müşteri bu kadar kullanamaz 5.000 10.000 50.000 gösterelim zaten ne olacak" diyenlerin başından çıkıyor
Eğer gerçekten bu limitleri zorlamaya başlar iseniz bir süre sonra şu tarz bir mesaj ile karşılaşıyorsunuz: "Merhabalar web siteniz yüksek kaynak tüketimi yapmaktadır sizin sanal sunucu kullanmanız gerekiyor veya farklı firmalari tercih edin."

Kesinlikle çalışılacak firmanın titizlikle seçilmesi gerekiyor
Diğer hostlara diss

Şaka bi yana hostingciler dissleşse ne güzel olur