Cümleten hayırlı akşamlar

Bu sorun bir tek bende mi var bilmiyorum ama ben konu başlığı değiştiremiyorum R10'da. Bunun için ne yapmam gerekiyor. Değişiklikleri kaydet diyorum başlık yine aynı bir şeyi eksik mi yapiyorum.