Çok fazla kişi tarafından tanınıyor olmak aşırı rahatsız edici olabiliyor bazen. İşim gereği saha çalışanları ile hep iletişim halindeyim. Eğitimde verince son 2 yılda en az 20-25 kişiyle birebir tanışmışımdır.
Farklı farklı hayatlar, farklı farklı insanlar. Enteresan bir duygu.