Arkadaşlar merhabalar,
Sanal Sunucu kullanmayı planlıyorum. Mevcutta 1 amazon hesabım var. 2. sini yönetmek için kullanacağım. Sana sunucu için hangisini tercih etmek gerekir. ABD mi Türkiye mi?