Yasak yasakkk

detay veremiyorum, tam içindeyim. Lanet ediyorum kendime, ömrümü yedi bitirdi, çok şey kazandım, ama bir çok şeyimi de kaybettim. Yazıklar olsun bana yaa. Toparladım diyorum tam işin içinden çıkıyorum diyorum, daha beteri oluyor.
Yasal olmayan şeyler geliyor insanın burnuna. Hocam hiç mi paranın farkına varmadınız 30 bin TL az para değil yani