yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bedavadan kazandın oyunu
Zirvede bırakıyorum gençler eğlenceliydi. Birdahaki sefere görüşmek üzere
NOT: Olta yazan arkadaşa ayıp ettiniz