ortada herhangi bi inkar yok hocam.ben,cseden para kazanamaz kimse yada ben denedim şimdi kazanılmıyor filan gibi bişey demiyorum.dedigim gibi eskiden hemen hemen her hesapta vardı,benim elimden binlerce adsense geçti ve çogunda vardı en azından

ben de eskiden denedim sitelerimde.ne faydasını gördüm o zaman,ne de faydasını gördüm diyeni gördüm.ama o zaman pekte işe yaramayan bi konuda yakın zamanda farklı bi şeyler olmuştur,kazanç yöntemleri bulunmuştur yani artık kazandırıyordur.olabilir...neden bu hesapların bu aralar arandıgını,satın alınmak istendigini merak ettigimi bu yüzden belirttim zaten
sistem aynı ancak kullanım tarzı değişti diyelim