depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuşma ve kelimelerin okunuşları kafa karıştırmaz. A1 den başlayın temelden öğrenin. Her levelin üstünden geçin bir süre sonra oturuyor.
Öyle yapıcam hocam. En dipten başlayıp düzenli olarak kademe atlayacağım. Umarım gelişme olur bakalım herşeyi zaman gösterecek.