Hocam gramer çalışmayın diyorlar eğer konuşmak istiyorsanız. Kafa çok karışıyor ve sıkılıyorsunuz.
Evet sınıf ortamı düşünüyorum ama en azında temelimi yaptıktan sonra iyice geliştirmek için.
Konuşma ve kelimelerin okunuşları kafa karıştırmaz. A1 den başlayın temelden öğrenin. Her levelin üstünden geçin bir süre sonra oturuyor.