Hocam gramer çalışmayın diyorlar eğer konuşmak istiyorsanız. Kafa çok karışıyor ve sıkılıyorsunuz.

Evet sınıf ortamı düşünüyorum ama en azında temelimi yaptıktan sonra iyice geliştirmek için.