Ben şu sokakta roportaj yapanlara gerçekten gıcık olmaya başladım kafasına göre milleti ikiye bölüyorlar karşısındaki kişi kendi görüşünden olmadığı zaman adamı sokakta rezil etmek için ellerinden geleni yapıyorlar kardeşim iyi hoş yapıyorsun bu işi herkesin görüşüne saygılı olacaksın daha önceden ayarladıkları 3 5 kişiyi arkadan sen katıl roportaja ortalığı kızıştıralım diyorlar şahit olum bu konuya çünkü bunlara bir önlem alınması lazım diye düşünüyorum...