İlgili yorumunuz için teşekkür ederim.
Şu anda Borsa'larda çıkmadığı için her hangi bir Kazanç hesabı yapmak çok zor.
Artık sırası ile inşallah bakacağız.

Dex-Trade ve Bibox ile de görüşmelerimiz devam ediyor.
Biraz fiyat konusunda anlaşamadık.

Artık ilk 5 Borsa'daki duruma göre, akabinde listelenme veya beklemeyi tercih edeceğiz.

BilWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar dilerim.

Bu tür girişimleri duymak çok güzel. Ghostrider algoritması kullanılıyor gördüğüm kadarıyla. Bu algoritmayı kullanan bazı coinlerin madencilik bazında yükselişte olduğu söyleniyor ama henüz kaydadeğer bir kâr bıraktığını göremedim kendi hesaplamalarımda. Sitenize bir de mining profit calculator eklerseniz çok iyi olacağını düşünüyorum.