xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teb atmsnden usd bakiyeyi tl karşılığında biraz komisyon ile çekiyordum
Bu komisyon nedir hatırlıyor musunuz? Bir de kur fiyatını çok mü düşük hesaplıyor?