fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu çagda hala yakınındaki bi yerden gidip alsın tarzı bi cümle görmek beni gerçekten üzüyor,üstelik böyle bi forumda...insanlar neden türkiyeden almak istemiyor,yurt dışından daha ucuza almaya çalışıyor,neden bu kadar vergisi var bunun gibi sorular sormak daha mantıklı ama neyse...
Bu soruları hep soruyoruz ama mrmleketinde bir gercekliği var, vatandaş nereye yuzunu donerse devlet ordan vergi alıyor yada oraya yükleniyor.
Kısacası brn eger burdan 7 ye sldigim urunu disardan 8 e getirebiliuorsam hersey dahil tabikide yurt ici alışveriş rn mantıklısı hocam. bu benim fikrim ve fikrimin ince ayrıntısı detayı .
iyi forumlar 🙏