Merhabalar. Ledger nano s'den bir başka borsada ki Xrp cüzdanına transfer yaparken TAG kısmına ne yazmamız gerekiyor? Biraz araştırma yaptığımda ya 0, yada 8 adet 0 girmem gerektiğini gördüm, fakat;
bunu her borsa bu şekilde kabul eder mi. Yardımlarınızı bekliyorum.
Borsa icin mutlaka bir tag vardir iyi bakin, yoksa o borsaya cekmeyin tavsiye etmem. Ancak kisisel cuzdanlarda tag olmaz. Onu da bos birakiyoruz gonderirken. Misal ledger.