Hocam yarın bir gün 10.000 TL olur ise, aynı döngüye gireceksiniz bu döngü bitmez tabi tercih sizin. Paranın miktarı küçük veya büyük olması değil verilen bir promosyon var ve siz almışsınız. Sanırım böyle konuları çok göreceğiz aynı durum benim ailemde de var . Baba diyorum almışsın ama diyor diğer banka fazla veriyor ona geçelim. Eee geçersek baba 7000 tl ödeyeceksin cebinden yine para çıkacak sonuçta sen sadece küçük bir kısmını kullanmış olacaksın. Aslında bu döngüde sadece kullanılan 2500-3000 rakamlar geriye kalanı promosyonu bankaya ödedikten sonra.
Aslında haklısınız hocam bu döngü sürer ama 2500 lirayı da kaçırmak istemiyoruz bilmiyorum daha artar mı?