sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

Bayadır bir domaini takip ediyordum, godaddy'den backorder yaptım, domain az önce düştü ve dropcatch domaini reglemiş. Bu kadar hantal bir firma olamaz ya. Kendim reglemeye çalışsaydım daha çok başarılı olurdum. Boşa zaman kaybı, hayal kırıklığı....
Merhaba,

Godaddy backorder yerine elle daha hızlı kayıt yaparsınız. Ayrıca önemli bir domainse Dropcath ve snapnames gibi firmalar varken hiçbir firma yakalayamaz. Godaddy kredi yükleterek backorder kullandırdığı için ücret iadesi yapmaz backorder jetonunu geri verir.