Nutella ve redbull yurtdışına gidiyor konteyner olarak. İşin garibi adet arttıkça fiyat düşeceğine azalıyor çünkü alımı zor. İstanbul genelinde nutella toplayan gruplar var. Çünkü toplu olarak alınamıyor adet olarak almak lazım. Bende gıdacıyım. Arkadaşım yolluyor yurtdışına ordan biliyorum.