Merhaba arkadaşlar,
Bayadır bir domaini takip ediyordum, godaddy'den backorder yaptım, domain az önce düştü ve dropcatch domaini reglemiş. Bu kadar hantal bir firma olamaz ya. Kendim reglemeye çalışsaydım daha çok başarılı olurdum. Boşa zaman kaybı, hayal kırıklığı....