Konu
R10a Özel Mail adresim
27-09-2022, 19:17:05
#12
Tartaros
Gazapizm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kullandığın epostayı niye paylaşıyorsun 😂😂 R10 üzerinden baypass yapmamızı mı istiyorsun 😅
yapabilir misin ki ?