batukay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başvuru onaylandı hocam. Kargoya gerek kalmadı. Artık kargo da gerekmiyor sanırım. Sadece alan adı yüklemesi yaparken, sağda bulunan ay yıl olayı yükleme yaptığımız tarih oluyor değil mi?

Sizin sayenizde bildirimi yaptım. Yoksa çoktan vazgeçecektim. Yardımlarınız için çok teşekkür ederim.
Çok şükür kurtulmuşsunuz.
Mesela önümüzdeki ayın ilk haftası bildirim yapacaksınız. Bu konuda tam net bir bilgi yok. Benim yıllardır uygulamam şu yönde;
Şu anki takvime göre, 1 Ekim - 9 Ekim arası bildirim yapacağım. EKİM ayını seçiyorum.